Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta

Profesjonalna Obsługa klienta jest niezwykle ważna dla firm, którym zależy na nawiązywaniu długotrwałych relacji z klientem. Temat znany, powszechny i można powiedzieć wręcz „oklepany”. A jednak, jak pokazuje rzeczywistość, nadal pozostawia wiele do życzenia. Wciąż mnóstwo firm koncentruje się niemal wyłącznie na pozyskiwaniu nowych klientów, zamiast zadbać również o tych, którzy już kiedyś im zaufali. To obecni klienci zapewniają Twój byt, a nie ci którzy dopiero o tym zdecydują.

Badania pokazują, że aż w 70% powodem, dla którego klienci rezygnują z usług firmy jest niezadowolenie z poziomu obsługi. Dlatego pracownicy mający kontakt z klientem potrzebują ciągle podnosić swoje umiejętności, kompetencje w zakresie jakości obsługi. Od tego jak rozmawia Twój pracownik, lub w jaki sposób odpowiadasz na pytania klienta, zależy kondycja i rentowność Twojej Firmy.

Wiele firm zapytanych o jakość obsługi deklaruje stosowanie najwyższych jej standardów a także dbałość o klienta. Doświadczenie i praktyka pokazuje jednak coś zupełnie innego: niskie zaangażowanie, brak motywacji, niskie kompetencje, brak zainteresowania klientem i jego potrzebami, nie wspominając o zwykłym, szczerym uśmiechu.

Produkty i usługi mogą być do siebie podobne i stanowić element konkurencji, ale wysoka jakość obsługi, szczere zainteresowanie, troska i odpowiednie nastawienie i zaangażowane podejście stanowią klucz do pozytywnej decyzji klienta i wyboru naszej firmy.

Od sposobu twojej rozmowy i odpowiedniej komunikacji z klientem zależy, czy on ponownie skorzysta z usług/produktów Twojej firmy i czy będzie polecał Cię innym. Dbałość po-sprzedażowa może stanowić kolejny element przewagi konkurencyjnej.

Do kogo kierujemy szkolenie?

Dla wszystkich osób, które mają kontakt z klientami. Dla osób, które wiedzą jak ważne jest dbanie o długofalowe relacje i budowanie pozytywnego wizerunku siebie i swojej firmy.

Korzyści dla Uczestników:

zdobycie wiedzy nt. zasad obsługi klienta w kontekście najwyższych standardów obsługi,

rozwój umiejętności związanych z trafną analizą potrzeb klienta,

uświadomienie wagi budowania wizerunku firmy, poprzez najwyższe standardy w obsłudze klienta,

zdobycie i poszerzenie wiedzy nt. zasad obsługi klienta przez telefon,

autodiagnoza mocnych i słabych stron w telefonicznej obsłudze klienta,

rozwój umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientem,

poznanie skutecznych narzędzi w rozmowie telefonicznej,

znaczenie i umiejętność aktywnego słuchania klientów,

radzenie sobie z trudnymi sytuacjami podczas spotkania i rozmowy przez telefon

asertywny sposób komunikacji na co dzień, a także w sytuacjach stresujących.

Nasze szkolenia to nie spotkania i realizacja punkt po punkcie programu, ale proces szkoleniowy oparty o:
– trening mentalny i accelerated learning – dzięki którym uczestnicy już od samego początku są zaangażowani i skoncentrowani na wyzwaniach z którymi na co dzień się spotykają, podczas całodziennego procesu dostają wszystkie odpowiedzi na pytania z którymi przyszli.

Opinie Uczestników o szkoleniu:

Łukasz Stryczek, Biuro Karier Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu: „Świetne szkolenie, zwróciło uwagę na wiele ważnych aspektów w kontaktach z klientami. Wspaniała atmosfera i bardzo dobrze przygotowana prowadząca – Kamila Karczewska. Polecam i bardzo dziękuję”.
Kamila Skrzypek, TM Building: „Super warsztaty, poruszyły wiele ważnych obszarów z życia prywatnego i zawodowego. Bardzo wzmocniłam siebie i swoje kompetencje, wiem skąd biorą się zachowania i postawy innych ludzi i jak na nie reagować. Dużo przemyśleń i dużo pracy nad sobą. Dziękuję”.

Najbliższe szkolenie odbędzie się: 29 maja (wtorek) w godz. 9.00-16.00
Twoja inwestycja to: 870,00 zł.

W cenie zawarty jest:
– udział w szkoleniu,
– materiały szkoleniowe,
– poczęstunek,
– imienny certyfikat,
– konsultacje z trenerem.

Warsztaty odbywają się w centrum Wrocławia, w wysokiej klasy salach szkoleniowych.Dbamy o wysoką jakość i skuteczność naszych warsztatów, dlatego ilość miejsc jest ograniczona.

W przypadku szkoleń zamkniętych, program szkolenia każdorazowo dopasowywany jest do wymogów firmy, branży oraz aktualnych potrzeb szkoleniowych organizacji.
Opinie na temat współpracy naszych Klientów znajdziecie Państwo tutaj

Oprócz udziału w warsztatach zapewniamy materiały szkoleniowe, smaczny poczęstunek, wspaniałą i przyjazną atmosferę oraz certyfikat ukończenia szkolenia.

Szkolenie prowadzi Kamila Karczewska – Certyfikowany Trener Biznesu, Certyfikowany Coach. Szkolenia z jej udziałem charakteryzują się dużą dawką emocji, humoru, w bezpiecznej i komfortowej atmosferze. Kamila nie prowadzi szkoleń z obszarów, w którym nie ma co najmniej kilkuletniego doświadczenia, dlatego podczas jej szkoleń jest dużo dyskusji, studiów przypadku i praca nad autentycznymi sytuacjami, w których znajdują się uczestnicy w swoim życiu zawodowym.  Po każdym szkoleniu otrzymuje najwyższe recenzje i najlepsze referencje, z którymi możesz zapoznać się tutaj.

Facebook