Szkolenia Sprzedażowe

[icon_list icon_style=”default” font_size=”default_size” item_width=”1″]
[icon_list_line icon=”icon-lightbulb”]Jeśli jesteś właścicielem firmy lub pracujesz w siłach sprzedaży i zastanawiasz się dlaczego twoja sprzedaż nie jest na satysfakcjonującym Cię poziomie? [/icon_list_line]
[icon_list_line icon=”icon-lightbulb”]Pomimo, iż starasz się i długo pracujesz każdego dnia, to wiesz, że Ciebie i Twój zespół na pewno stać na więcej.[/icon_list_line]
[icon_list_line icon=”icon-lightbulb”]Pomyśl jak zmieniłaby się sytuacja Twoja i Twojej firmy, gdyby Twoi pracownicy sprzedawali na dużo wyższym  poziomie i towarzyszyłaby temu satysfakcja i prawdziwe zadowolenie ze strony Klientów [/icon_list_line]
[/icon_list]

 

Dziś wyniki sprzedaży w dużej mierze zależą od tego, czy ktoś kto raz skorzystał z oferty Twojej Firmy, będzie korzystał nadal lub poleci Cię innym.
[accordion style=”icons” align=”full”]

[pane title=”Dla kogo proponujemy szkolenie?” icon=”icon-ok”]

Dla wszystkich handlowców tych mniej i tych bardziej doświadczonych, którym zależy na osiąganiu jeszcze lepszych wyników sprzedażowych, a spotkania handlowe były bardziej skuteczne.

Dla wszystkich, którzy radzą sobie już całkiem nieźle, ale chcieliby być jeszcze lepsi. Dla tych którzy rozumieją, że od tego jakim handlowcem jesteś dziś, zależy Twoje jutro.
[/pane]

[pane title=”Po naszym szkoleniu będziesz wiedział:” icon=”icon-ok”]

Jak przygotować się do spotkania z Klientem i dlaczego „cudowne techniki” i wspaniałe metody” nie działają i są raczej zwykłą próbą manipulacji, która jest nieetyczna i tylko zrazi do Ciebie Klientów, a o poleceniu Cię dalej czy o ponownym zakupie nawet nie ma mowy.

  • Jaki wzmocnić swój wizerunek, by być skutecznym i godnym zaufania partnerem biznesowym,
  • Jakie elementy Twojego działania wpływają na podjęcie współpracy Klienta z twoją firmą,
  • Jakie pytania zadawać, aby uzyskać najcenniejsze dla siebie informacje,
  • Jak prezentować produkt, lub usługę, aby Klient sam chciał ją kupić,
  • Jak argumentować przewagę swojego produktu nad konkurencją,
  • Jak reagować na obiekcje oraz zastrzeżenia Klienta,
  • Jak skutecznie domykać sprzedaż,
  • Jak dbać o Klienta po spotkaniu i dlaczego jest to niezwykle ważne,
  • Co zrobić aby Twoi Klienci polecali Cię innym.

[/pane]

[pane title=”Korzyści dla Ciebie:” icon=”icon-ok”]

Będziesz potrafił:

Przygotować siebie – zadbać o swój wizerunek i nie tylko.

  • Przygotować check listę niezbędnych informacji o Kliencie,
  • Określić cele minimalne oraz maksymalne spotkania z Klientem,
  • Zachować się zgodnie z zasadami savoir-vivre w biznesie,
  • Przełamać pierwszy opór Klienta,
  • Wzbudzić sympatię Klienta,
  • Diagnozować potrzeby Klienta poprzez zadawanie właściwych pytań i umiejętne słuchanie,
  • Prezentować swój produkt językiem korzyści, dostosowując jednocześnie swój język, tempo oraz postawę do Klienta,
  • Będziesz potrafił skutecznie rozmawiać z Klientem znając jego „typ”,
  • Prezentować swój produkt na tle konkurencji,
  • Swobodnie radzić sobie z obiekcjami,
  • Łatwo i płynnie domykać sprzedaż,
  • Utrzymać długofalowe relacje.

[/pane]
[/accordion]

Dobry Handlowiec – nie sprzedaje.

Dobry Handlowiec pyta, słucha, pobudza klienta, by ten podświadomie umiał odpowiedzieć sobie na 3 pytania:

  • dlaczego ma kupić to co Ty oferujesz?
  • dlaczego ma kupić to akurat od Ciebie?
  • dlaczego ma kupić to właśnie teraz?

Klient znajduje dla siebie wartość w tych odpowiedziach i ma przekonanie, że dzięki Tobie i Twojej usłudze rozwiążę swoje problemy.

Warsztaty odbywają się w centrum Wrocławia, w wysokiej klasy salach konferencyjnych.

Dbamy o wysoką jakość i skuteczność naszych warsztatów, dlatego ilość miejsc jest ograniczona.

Oprócz udziału w warsztatach, zapewniamy materiały szkoleniowe, smaczny poczęstunek oraz Certyfikat ich ukończenia.

Serdecznie zapraszamy;)

Facebook