Kierowanie Zespołem – z elementami coachingu managerskiego

Oferta dla firm i osób indywidualnych - skontaktuj się z nami
Kierowanie zespołem – z elementami coachingu managerskiego.
Opis szkolenia

Kierowanie Zespołem – z elementami coachingu managerskiego to nie jest kolejne, nudne, teoretyczne szkolenie o zarządzaniu, ale wspólne doświadczanie, interakcja, dyskusje i praktyczne przykłady.

Na tym warsztacie możesz spodziewać się także sporej dawki wiedzy, inspiracji, świetnej atmosfery ale przede wszystkim zwiększenia swoich kompetencji przywódczych, po to abyś z większą świadomością i zrozumieniem prowadził swoich ludzi, a oni podążali za Tobą.

Dlatego jest to trening mentalno-kompetencyjny, podczas którego poznasz i uświadomisz sobie swoje mocne strony, swój potencjał, swoją osobowość. Popracujesz nad sobą po to, aby świadomie dzielić się z innymi tym, co masz w sobie najlepszego jako lider i jako człowiek.

Doświadczysz procesu szkoleniowego a nie zwykłej realizacji punktów spotkania, dzięki temu już od samego początku poczujesz ogromne zaciekawienie, zaangażowanie, a co najważniejsze będziesz mieć pewność, że to Ty i wyzwania z jakimi mierzysz się na co dzień są tu najważniejsze oraz że dostaniesz odpowiedzi, na które czekasz.

Większa skuteczność

  • jeśli wierzysz, że Twój zespół stać na więcej, bo ty dostrzegasz w nim potencjał,
  • wierzysz też, że odpowiednia motywacja (pozafinansowa) może znacznie zwiększyć skuteczność pracy Twoich ludzi, a jasna komunikacja i wspólny cel wydobędzie z twojego zespołu ogromne możliwości,
  • rozumiesz, że wspieranie ludzi, prawdziwe i szczere zainteresowanie nimi i ich punktem widzenia to najlepsza droga do zwiększenia ich zaangażowania w pracę i identyfikacji z firmą i jej potrzebami.
  • To również droga do tego aby twoim ludziom zależało, na firmie, zespole i na każdym z jego członków. Aby w sposób zaangażowany i odpowiedzialny szukali najlepszych rozwiązań i nowych pomysłów. Jeśli to jest również twoja wizja, to zapraszamy do udziału w naszym szkoleniu.

Cel szkolenia

  • przygotowanie osób zarządzających zespołem do skuteczniejszej komunikacji
  • analiza i spojrzenie z innej perspektywy na swój model zarządzania
  • nabycie umiejętności nawiązania pozytywnych, opartych o zrozumiały i przejrzysty sposób zarządzania, relacji z pracownikiem
  • poznanie praktycznych narzędzi coachingowych w komunikacji z pracownikiem

Korzyści
  • poznasz założenia i zalety coachingowego stylu zarządzania,
  • zdobędziesz umiejętności rozwijania kompetencji zespołu poprzez rozmowę coachingową oraz zastosowanie narzędzi coachingowych,
  • zdobędziesz umiejętności elastycznego stosowania stylu zarządzania do poziomu dojrzałości zawodowego pracowników,
  • skutecznie zainspirujesz i zaangażujesz swój zespół do realizacji wspólnych celów,
  • umiejętne reagowanie na sytuacje trudne w relacji w zespole,
  • przesunięcie uwagi pracowników z problemów na możliwości ich skutecznych rozwiązań.
Program
  1. 1
    Ja w roli menedżera – najważniejsze zadania szefa.
    • wyznaczanie celów, delegowanie, motywowanie, kontrola,
    • dokładne przygotowanie się do udziału w etapach procesu zarządzania,
    • poszukiwanie alternatywy w przypadku braku porozumienia obu stron.
    • interesy a stanowiska w procesie zarządzania i motywowania.
  2. 2
    Umiejętności i cechy skutecznego menedżera.
    • jak wzbudzić prawdziwy, szczery i silny autorytet u pracowników,
    • próba dokonania samooceny: moje mocne i słabe strony jako przełożonego menedżera.
    • jak zarządzać, aby nie tracić kontaktu z pracownikami?
    • jak zarządzać, aby ludzi motywować?
    • jak zbudować zgrany zespół i wydobyć z pracowników to, co najlepsze,
  3. 3
    Efektywna motywacja.
    • ocena poszczególnych członków podległego zespołu.
    • ocena ich kompetencji na podstawie ról zespołowych K.Blancharda
  4. 4
    Coaching-jak dbać o rozwój pracowników?
    • kompetencyjna rozmowa coachingowa,
  5. 5
    Omówienie wybranych koncepcji motywowania pracowników i ich konsekwencji dla funkcjonowania organizacji.
    • ozpoznawanie indywidualnych wzorców komunikowania się menedżerów i ich konsekwencji dla procesów motywowania pracowników.
    • wzorzec tworzenia systemu motywacyjnego dla pracowników.
    • bycie rozpoznanym, zauważonym jako podstawowa potrzeba człowieka,
    • jak motywować czego potrzebują ludzie, by efektywnie pracować?
    • jak wyzwalać inicjatywy i odpowiedzialność w zespole.
  6. 6
    Komunikacja w zespole
    • błędy w komunikacji i ich wpływ na efektywność funkcjonowania zespołu,

       

    • skuteczne formy przekazu,

       

    • narzędzia wspomagające komunikacje w trudnych sytuacjach Analiza Transakcyjna.

  7. 7
    Wzorce relacji menedżer pracownik i ich konsekwencje dla efektywności pracy.
    • motywowanie w kontroli,

    • pochwała i krytyka jak je stosować aby były skuteczne?

  8. 8
    Podsumowanie plan zmiany osobistej.
    • wręczenie certyfikatów

REFERENCJE

Kontakt
  • Ogrodowa 19, 55-040 Bielany Wrocławskie
  • +48 667 67 33 22
  • biuro@k2coaching.pl
  • 66 1050 1575 1000 0091 5017 6270
  • 5 + 78 =